APG'er wint prijs beste klantcontactcentrum manager

Gepubliceerd op: 4 oktober 2018

Rob Krijgsman, manager van het klantcontactcentrum van APG, mag zich Contact Center Manager of the Year 2018’ noemen. Tijdens een spannende finale op 3 oktober waarin vier genomineerden zich aan de zaal en een zevenkoppige jury presenteerden, viel de keuze unaniem op Krijgsman. Volgens de jury is hij ‘een inspiratie voor de sector die innovatie in de dagelijkse praktijk weet toe te passen’.

 

De CCMA Awards – Manager of the Year is een jaarlijks terugkerend event met als doel de beste en meest vooruitstrevende customer contact manager in de spotlight te zetten. Aan de verkiezing van Krijgsman ging een uitgebreide selectie en presentatieronde vooraf. Een jury van zeven experts selecteerde het klantcentrum van APG uit een longlist van 85 nominaties.  Na een telefonisch intakegesprek en het invullen van een vragenlijst, kwam hier uiteindelijk een top 10 uit. Deze 10 kandidaten namen deel aan de halve finale, waarna de jury de 4 finalisten bekend maakte. Tijdens de finale-avond presenteerden 4 finalisten zich voor de laatste maal tegenover de jury en de 130 aanwezige klantcontactspecialisten.

 

De winnaar roemde in zijn dankwoord vooral zijn team. ‘De afgelopen tijd heb ik het vaker gezegd, maar zonder goed team ben je nergens. Ik ben dan ook enorm trots op de collectieve prestatie die wij als team hebben geleverd en hoe wij de afgelopen periode hebben doorlopen’.

 

Lees meer over de CCMA Awards